Mindfulness
Opi olemaan paremmin läsnä hetkessä

Mindfulness (tietoinen, hyväksyvä läsnäolo) on itsehoidollinen menetelmä, jonka avulla opettelemme olemaan läsnä tässä hetkessä ilman vaatimuksia ja arvostelua.
Mielenterveys, masennus, ahdistus, uupumus
PARANNAMME PSYKOTERAPIAN SAATAVUUTTA

Mindfulnessissa harjoitellaan esim. havainnoimalla omaa hengitystä, kehon tuntemuksia ja panemalla merkille ajatukset, tunteet tai huolet, jotka pyrkivät mieleemme silloinkin, kun olemme keskittymässä johonkin muuhun. Mindfulness-menetelmää on käytetty apuna mm. toistuvan masennuksen, ahdistuksen, pakko-oireiden, stressin ja kivun hoidossa.


Suositeltavat terapeutit

psykoterapeutti Anu-Kristiina Mehtälä

Anu-Kristiina Mehtälä

terapeutti, psykologi, psykoterapeuttiopiskelija
Vastaanotto: Yliopistonkatu 38, Jyväskylä
Palvelukielet: suomi
Kohderyhmä: aikuiset, nuoret, parit
Kela-oikeudet: ei vielä oikeuksia
Koulutus: psykologi, työterveyspsykologi

Tiedustelut

Asiakaspalvelumme neuvoo maksutta ajanvarausten, Kela-korvausten sekä terapiamuodon ja terapeutin valinnan kysymyksissä. Terapeuttien ammatillista neuvontaa saa verkkoneuvontapalvelusta tai varaamalla ajan vastaanotolle.

Haluatko kysyä terapiasta tai työnohjauksesta? Ota yhteyttä.
Kysymyksesi:
Sähköpostiosoitteesi:

Asiakaspalvelumme vastaa sinulle henkilökohtaisesti yhden työpäivän sisällä. Neuvonta on sinulle maksutonta.

Ajanvaraukset ja tiedustelut verkossa, sähköpostitse tai puhelimitse
044 4141 000