Terapeuttinen kirjoittaminen
Kirjoittaminen tekee asioista todellisia.

Kun kirjoitusta tarkastelee, se kertoo sen, mitä koemme. Se tekee vaikeammaksi jatkaa asioiden kieltämistä. Kun tutkitaan sisäisiä käsityksiä, voidaan tiedostaa syitä nykyiseen ja aiempaan käyttäytymiseen.
Mielenterveys, masennus, ahdistus, uupumus
TAVOITTEENA HYVÄ MIELI

Kaikessa omakohtaisessa päiväkirjan kirjoittamisessa on myös terapeuttinen ulottuvuus. Mikäli pystymme kirjoittamaan tunteet juuri sellaisina kuin ne koemme, olemme lähellä terapiakirjoittamista. Päiväkirjassa jo sinänsä tapahtuu jakamista ja sillä on puhdistava vaikutus kirjoittajaan. Jos on mahdollisuus jakaa kirjoittamansa terapeutin kanssa, vaikutus vielä voimistuu. Kirjoittaminen on myös ulottuvilla terapiaistuntojen välillä. Siihen voi purkaa ahdistusta ja huolta.


Suositeltavat terapeutit

psykoterapeutti Ted Knif

Ted Knif

psykoterapeutti
Vastaanotto: Vilhonkatu 8, 24100 Salo
Palvelukielet: ruotsi, suomi
Kohderyhmä: aikuiset, lapset, nuoret, parit, perheet
Kela-oikeudet: paripsykoterapia, perheterapia
Suuntaus: paripsykoterapia, perheterapia
Koulutus: perheterapeutti ET, sosionomi, voimavarakeskeinen perheterapeutti ET, pariterapia

Tiedustelut

Asiakaspalvelumme neuvoo maksutta ajanvarausten, Kela-korvausten sekä terapiamuodon ja terapeutin valinnan kysymyksissä. Terapeuttien ammatillista neuvontaa saa verkkoneuvontapalvelusta tai varaamalla ajan vastaanotolle.

Haluatko kysyä terapiasta tai työnohjauksesta? Ota yhteyttä.
Kysymyksesi:
Sähköpostiosoitteesi:

Asiakaspalvelumme vastaa sinulle henkilökohtaisesti yhden työpäivän sisällä. Neuvonta on sinulle maksutonta.

Ajanvaraukset ja tiedustelut verkossa, sähköpostitse tai puhelimitse
044 4141 000